stempelkaarten

donderdag 12 januari 2017

een beschrijving van deze kaart,
de kaart is 9,05cm bij 13,05 cm
ik ben begonnen met een cirkel naar keuze dat het een beetje vast zit op het papier,{dat haal je later er weer af}
met de kleur disstres inkt picked raspberry de hele kaart gekleurd met de blendngtool.
daarna de hoeken en een beetje onderin gekleurd met dusty concard.
Daarna in de cirkel van binnen naar buiten een gloed gemaakt van fossilised amber.
dan haal je de cirkel eraf,en kleur ik heel licht de cirkel in met mustard seed.
het bergje heb ik van gewoon papier wat gescheurd dat het er wel op lijkt
dan plak ik aan beide zijde even vast en dan kleur ik alleen de onderrand met walnut stain.
en de bovenrand met peeled paint dan haal je het eraf en dan krijg je een bergje.
verder heb ik de stempels gebruikt van lavenia.
en het stempeltje van de tekst is van marianne design.
ik hoop dat het zo duidelijk is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten